Sunday, September 1, 2013

MEMPERKENALKAN COQHEALTH PLUS YANG MEMBANTU KESIHATAN JANTUNG


Bismillah.  Assalaamualaikum coolmommi-coolmommi semua...

Apa cerita terbaru?

CoQHealth™ Plus yang ditunggu-tunggu sudah berada di Malaysia!



CoQHealth™ Plus mengandungi kesemua proprietary semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.

CoQ10 telah didapati:

• Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
• Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
• Meningkatkan peredaran darah
• Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah

FAQ MENGENAI COQHealthTM Plus
Q. Apa itu CoQ10?
A. CoQ10 merupakan zat makanan larut lemak yang hadir semulajadi dan ditemui di setiap sel tubuh kita untuk sel berfungsi dengan baik.  Namun, ia lebih banyak ditemui di dalam organ-organ yang bekerja lebih keras dan memerlukan tenaga selular yang banyak untuk berfungsi seperti organ seperti jantung, hati, buah pinggang dan pancreas.
Q. Kenapa CoQ10 penting untuk tubuh kita?
A. CoQ10 amat penting bagi jutaan sel tubuh untuk menghasilkan tenaganya sendiri agar berfungsi dan melanjutkan kelangsungan hidup.  Untuk menghasilkan tenaga, sel tubuh membakar gula dan lemak yang kita makan dan ditukarkan kepada tenaga.  Proses penukaran tenaga ini berlaku beribu-ribu kali sesaat dan mememerlukan CoQ10.   Tanpa CoQ10, sel tidak dapat menghasilkan tenaga dan organ-organ tidak dapat berfungsi dengan baik.
Yang lebih penting, CoQ10 membantu menguatkan otot jantung, menyokong keupayaan mengepam darah dan memperbaiki peredarah darah ke seluruh badan.  CoQ10 juga menyokong integriti antara saluran darah yang menyumbang kepada paras tekanan darah yang normal dan sihat.
Selain itu, CoQ10 bertindak sebagai antioksidan kuat yang membantu melindungi arteri daripada masalah pengoksidan lipoproteins berkepekatan rendah (LDL).  Ini adalah penting untuk menyokong kesihatan dan fungsi saluran darah, termasuk saluran darah bagi pengaliran darah ke jantung.
Q.  Siapa yang mungkin mendapat manfaat mengambil CoQ10Health?
A. Individu yang berumur 18 tahun ke atas yang sangat mengambil berat terhadap fungsi jantung dan kesihatan arteri tubuhnya. 
Lelaki dan wanita dewasa yang mengambil perubatan doktor, yang merendah kadar CoQ10 dalam badan, juga boleh mendapat manfaat CoQHealth ini.  Sebenarnya, kajian menunjukkan mengambil suplemen 100 mg CoQ10 sehari dapat membantu menambah dan memelihara kadar CoQ10 dalam darah.
Q. Siapa yang TIDAK PATUT mengambil CoQ10Health?
A. CoQHealth bukan untuk diambil oleh perempuan yang hamil dan menyusukan bayi dan bukan juga untuk kanak-kanak di bawah 12 tahun.  Jika anda mengambil perubatan yang menipiskan darah atau perubatan tekanan darah, sila konsult doktor anda sebelum mengambil produk ini.
Q. Berapa banyak koenzim CoQ10 dibekalkan oleh CoQHealth?
A. CoQHealth mengandungi 28 mg CoQ10 setiap kapsul.
Q. Bolehkah saya terus mengambil produk Shaklee lain yang menyokong kesihatan jantung seperti OmegaGuard®, Fiber Plan, etc.— bersama dengan CoQHealth?
A. Ya, mengambil tambahan CoQHealth bersama dengan produk Shaklee lain adalah satu cara untuk membantu memastikan anda mengambil langkah yang menyeluruh untuk memelihara kesihatan sistem kardiovaskular anda.

Q. Bila dan berapa banyak sepatutnya saya mengambil CoQHealth?
A. Untuk kesan yang baik, ambil produk seperti yang disarankan:  1 kapsul sehari selepas makan.
Q. Adakah CoQHealth tidak mengandungi gluten?
A. Ya. CoQHealth adalah tanpa gluten.
Q. Berapa lama jangka hayat CoQHealth?
A. 24 bulan.
Q. Apakah perbezaan CoQhealth dengan sumber CoQ10 daripada jenama yang lain?
A. Perbezaan Shaklee
  • Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28 mg CoQ10 di dalam COQHealthTM Plus, anda perlu memakan hamper 1.7 Kg ayam atau 28 cawan brokoli.
  • Kombinasi CoQ10 dan Vitamin E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam Vitamin E kerana CoQ10 membantu mengitar dan menjana semula vitamin E, untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel-sel tubuh.
  • Ekstrak The Hijau mengandungi procyanidins yang ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu antara kapilari darah an jantung)
  • CoQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis.  Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi terdapat pada masa kini, daripada yis yang ditapai, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai dan mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10-nya.
  • Tanpa Gluten

  So, Happy Digesting the Info ya! 


  Terima Kasih kerana membaca… 

  Salam Sayang,

 COOLMOMMI.COM
  Live the extraordinary life !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...