Thursday, July 18, 2013

LANGKAH PERTAMA

BISMILLAAHIRRAHMAANIRRAHIM...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih dan Penyayang..




LANGKAH PERTAMA.. Kata orang satu perjalanan dimulakan dengan langkah pertama! Tak kisahlah apa juga perjalanan itu...Iya tak?

Ahh..Begitu juga saya...Hari ini saya memulakan satu perjalanan..perjalanan yang saya anggap begitu penting dan signifikan dalam hidup saya..Saya harap anda akan bersama-sama saya dalam perjalanan ini...

Almaklumlah apa yang ingin saya akan kongsikan adalah sesuatu yang juga penting dalam hidup semua manusia. Ia adalah mengenai anugerah dan nikmat Allah yang terpenting di alam dunia ini iaitu SISTEM TUBUH BADAN. Tanpa ia kita tidak wujud di sini dan membaca posting saya ini..Setuju?

Saya tidak sabar memulakan perkongsian saya.. dan seterusnya anda dapat memanfaatkan apa juga yang anda baca dalam blog saya ini.. So, nantikan dari saya ya..

 "Tiada Pintu Menuju Kebahagiaan..Kebahagiaan itu adalah Pintunya.."



SALAM SAYANG,

Coolmommi.com












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...