Sunday, July 21, 2013

MIGHTY 3 GEMS : ESP, MEALSHAKES AND PERFORMANCE


Bismillah.

Hi Assalaamualaikum...Semua sihat? Alhamdulillah... In Syaa Allah kan...

Hari ini saya tuliskan mengenai maklumat produk... Gabungan 3 produk ini dinamakan MIGHTY 3 GEMS...

Memang popular dan sangat manfaat untuk sel-sel badan kita...Tambahan pula dalam bulan puasa ini...Saya pada kebiasaannya ambil ketiga-tiga ini masa buka puasa...Hasilnya, saya sangat BERTENAGA semasa solat terawikh, tidak mengantuk...

Pada waktu bersahur, saya juga tidak lupakan mengambilnya...Pada siang hari nanti perut tidak rasa lapar dan  badan bertenaga sepanjang hari...

Baiklah, di sini saya kenalkan ketiga-tiga bintang ini.  Tetapi, maaflah saya tulis dalam bahasa english.  Saya harap semua boleh menerimanya...



SHAKLEE PRODUCT INFO

MIGHTY 3 GEMS - Celullar Nourishment
Pemakanan bagi Penyuburan Selular:

Mighty 3 Gems is a combination of ESP Soy Protein Isolate Powder.  Meal Shakes and PERFORMANCE TM  to begin your day with delicious and nutritious breakfast.

ESP Soy Protein Isolate Powder is a low fat, non-GMO biologically complete protein that contain all nine essential amino acids and 14gm of healthy soy protein per serving.  It is delicious way to fuel your body with high-quality soy protein.

Meal Shakes provides 19 minerals and vitamins that are essential for your body  that must be present in the diet for proper growth and maintenance.

PERFORMANCE TM  drink contains proprietary OPTI-LYTETM electrolyte blend plus unique mix of carbohydrates that delivers instant and sustained energy as well as supports



Salam Sayang,

COOLMOMMI.COM



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...