Sunday, July 28, 2013

HARGA ISTIMEWA SHAKLEE WELLNESS SET

Bismillah.

Assalaamualaikum...Salam Malam Yang Penuh Berkah... (iya betul sudah jam 1 pagi ni...Tadi saya bercakap dengan suami...saya ingin berlabuh rehat..tetapi sesudah telefon diletak, terasa pula ingin menulis entri ini)

Tapi tak apalah...cuma entri yang pendek saja...

Baiklah, saya hari tu ada postkan mengenai PROGRAM KESEJAHTERAAN SHAKLEE... Kalau terlupa, cuba klik di sini.

Tentu ada juga yang tertanya-tanya berapa agaknya kos bagi set ini... Bersesuaian dengan kualiti produk Shaklee, harga yang ditawarkan sangatlah berbaloi-baloi...Tetapi andalah yang menjadi jurinya apakah harga yang ditawarkan berpadanan dengan nikmat kesihatan yang akan diperolehi...

Saya tampilkan harganya sekarang:

 FAMILY WELLNESS SET
ITEMDESCRIPTIONSIZERETAIL PRICE (RM)
   WEST M'SIAEAST M'SIA
     
1 B-Complex12053.0056.00
     
2 Chewable Vita-C 100 mg9037.0040.00
     
3 Energizing Soy Protein 850g150.00155.00
     
4 Vita-Lea Iron Formula12088.0093.00
     
    TOTAL 328.00344.00



Kalau teringin nak dapatkan HARGA ISTIMEWA sebagai ahli...saya mengalu-alukan kita bersama-sama ke ALAM CERIA SHAKLEE..




Ok ...Selamat Tidur Yang Indah Semua...


Salam Sayang,

CoolMommi.Com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...