Monday, September 16, 2013

PELUANG PENDAPATAN SIHAT



Apakah Peluang Pendapatan sihat?

Mencari Kehidupan dengan Produk Shaklee

Di Shaklee, kami menawarkan orang-orang seperti anda peluang untuk membina perniagaan sepanjang hayat dan untuk memperolehi pendapatan yang sihat dengan berkongsi produk Shaklee.

Bergantung kepada matlamat anda, masa dan usaha, sebagai Pengedar Bebas Shaklee ™, anda berpotensi untuk mendapat sehingga 5 atau 6 angka pendapatan dalam masa 15 bulan pertama anda memulakan Perniagaan Shaklee anda dengan komisen dan bonus yang anda boleh peroleh. *

Bonus ini mungkin termasuk bayaran untuk kereta impian anda dan lawatan ke destinasi luar biasa, dengan semua perbelanjaan dibayar .

Tetapi yang lebih penting, memiliki perniagaan Shaklee anda sendiri bermakna anda mampu melakukan perkara-perkara yang wang tidak boleh membeli. Sebagai Pengedar Bebas Shaklee, anda boleh dapat:
  • Bekerja di sekitar jadual anda sendiri dan pada kadar anda sendiri
  • Luangkan lebih banyak masa bersama keluarga
  • Nikmati kebebasan kewangan yang lebih baik
  • Mengembara atau bercuti apabila anda mahu (tanpa perlu meminta cuti dari bos anda)
  • Melibatkan diri dan membina hubungan dengan pelanggan yang berfikiran sama dengan anda.

Pengedar Shaklee melakukan apa yang mereka lakukan kerana mereka sukakannya. Dan mereka suka apa yang mereka dapat daripada itu. Anda juga boleh.

Hubungi hotline kami sekarang untuk Konsultasi PERCUMA:




* Pendapatan purata tahunan bagi setiap pangkat dikira bulanan berdasarkan maklumat yang dilaporkan untuk semua Pemimpin Perniagaan yang mencapai pangkat yang bulan. Jumlah bagi purata bulanan adalah angka yang dilaporkan. Keputusan akan berbeza dengan usaha. Shaklee Corporation tidak menjamin bahawa tahap pendapatan tertentu akan dapat dicapai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...